Mer än bara visualiseringar
Lägger ni för mycket tid på att projektleda er arkitektbyrå, visualiseringskontakt, webbyrå och reklambyrå för att få samtliga parter förmedla samma känsla i produktionen? Lägg det ansvaret på oss istället och fokusera på det ni gör bäst. Vi är er kreativa partner som erbjuder skräddarsydda lösningar efter era behov och skapar magi med vår helhetslösning. I detta inlägg presenterar vi ett av våra senaste helhetsprojekt för att illustrera hur det kan se ut. Brf Havsfrun är ett familjevänligt projekt nära havet i Nynäshamn som vi hjälpt Settler med att producera allt marknadsföringsmaterial för.
Grafisk Profil
I samråd med er tar vi fram en passande grafisk profil för projektet som kommer fungera som en pelare från start till slut. Vi tar då fram färgval, mönster, teckensnitt, logotyp och projektnamn om det inte redan finns. Radhusområdet i detta projekt ligger i Nynäshamn med gångavstånd till havet som haft en stor roll i detta projekt. Vi tog inspiration från vattnet och dess harmoniska blå färger som ögonen gärna dras till. Mönster och logotyp går även åt det marina temat för att ytterligare förstärka den röda tråden i denna helhetslösning. Bostadsrättsföringen hade inget namn, så efter några vändor klurade vi ut det passande namnet Brf Havsfrun. Läs mer här.

Bofaktablad
Ett bofaktablad kan spela stor roll i intressentens känsla kring ett projekt. Vi skapar därför unikt utformade bofaktablad för samtliga projekt som använder sig av vår helhetslösning. Den grafiska profilen, som vi lägger mycket energi på, genomsyrar hela projektet. Lugna, harmoniska färger som vi tagit fram i det förra steget återkommer i bofaktabladen. Vid köp av nyproduktion hänger mycket, trots lyckade visualiseringar, på planritningen. Detta är något vi är väl medvetna om, och har därför blivit experter på att konvertera annars tråkiga ritningar till stämningsfulla och inbjudande bofaktablad likt denna. Läs mer här.

Exteriör visualisering
Det första visuella intrycket i ett projekt är ofta en exteriör bild, och då är det viktigt att det rimmar med de resterande delarna i projektet. Vår helhetslösning ser till att detta blir sömlöst. Kunden i detta projekt ville förmedla mysiga radhus med stor vikt på att vara familjevänligt. Det finns en oerhörd potential att här sälja in hela projektet, området och en atmosfär som husen och området förmedlar med exteriöra visualiseringar. Läs mer här.

Interiör visualisering
Interiöra visualiseringar kommunicerar hemmets hjärta. Den i särklass vanligaste produkten våra kunder använder sig av, och med all rätt. Det är ju trots allt inne i bostäderna som man spenderar mest tid. Kunden ville förmedla en kombination av hög standard samt en plats där familjelivet kan ha sin ringa gång. I dessa bilder visar vi upp allt ifrån bostadens layout till hemmets själ och uttryck genom noga utvalda inredningskoncept, skräddarsydda för målgruppen och bostäderna. Läs mer här.

Bostadsväljare
En bostadsväljare ger en tydlig överblick av tillgängliga objekt för en köpare, samtidigt som det ökar förståelsen för objekten man eventuellt är intresserad av då det förenklar utläsning av solläge, insyn, och mycket mer. Varje individuell lägenhet går även att intresseanmäla smidigt, så att ni snabbt kan komma i kontakt med era potentiella kunder och redan veta exakt vad dem är ute efter.
Vår bostadsväljare är utvecklad specifikt för att naturligt smälta in på vilken hemsida som helst. Utseendet på varje bostadsväljare skräddarsys alltid efter specifika projekt, hemsidor och önskemål. Med hjälp av helhetslösningen skapar vi en fin tråd som syns ända ut i detaljerna. Vi har även en rad samarbeten med mäklare runt om i landet vilket gör administrationen enklare än någonsin. Läs mer här.

Projektsida – Snygg paketering av helhetslösningen
Hela projektet paketeras fint på en projektsida, en portal som effektivt förmedlar projektet visuellt, känslomässigt, och informativt. Hit kan man skicka alla intressenter som får uppleva projektet på djupet. Här presenteras all information tydligt på ett sätt som återspeglar projektets själ. Grafiska profilen och materialvalen fångar projektets hjärta, som sedan genomsyrar hela produktionen. Projekthemsidorna är även avslutningsdrivna och genererar ofta en mängd kontaktformulär genom både bostadsväljare och generella intresseanmälningar, som kan vara ett utmärkt komplement till mäklaren och mäklarens egna projektsida vid en försäljningsprocess. Läs mer här.

Kontakta oss idag, så kan vi spåna på idéer till era projekt tillsammans!